.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجف نژاد و ادعای انتقال یک تیم لیگ برتری

نماینده مردم بابلسر با تاکید بر اینکه موافق سیاست تمرکز زدایی و واگذاری تیم‌های تهرانی به استان‌ها با شرط ماندگاری است، گفت: بتوانم من هم یک تیم از تهران به استان مازندران منتقل خواهم کرد.

مقداد نجف نژاد در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب افزود: آنچه مشخص است فوتبال نباید تنها در تهران متمرکز باشد و به چند باشگاه متمول محدود شود بلکه کشور پهناوری چون ایران با استعدادها و پتانسیل بالای فوتبال نیاز دارد تا از استان‌های دارای ظرفیت، صاحب تماشاگر و امکانات مناسب در لیگ برتر نماینده داشته باشد تا از این طریق زمینه شکوفایی فوتبال در تمام کشور فراهم شود.

نجف نژاد اضافه کرد: شخصا موافق اصل واگذاری تیم‌های تهرانی به استان‌ها هستم ولی این کار باید با مطالعه و کارشناسی انجام شود و در راستای تقویت و ماندگاری آنها در استان‌های جدید باشد.

وی یادآورشد: بطور مثال برای استان مازندران با سابقه‌ای طولانی در فوتبال حضور یک تیم در لیگ برتر قطعا کافی نیست و متاسفانه شاهدیم که تیم‌های ریشه‌داری نظیر نساجی و شموشک نیز جایگاه واقعی را در فوتبال کشور ندارند و به تیم‌هایی فراموش شده مبدل شده‌اند.

نماینده مردم بابلسر در پاسخ به این سئوال که "آیا بهتر نیست به جای واگذاری تیم‌های تهرانی به تقویت تیم‌های ریشه داری نظیر نساجی پرداخت و زمینه صعود آنها را به لیگ برتر فراهم کرد؟"، اظهار داشت: متاسفانه فقر منابع مالی و محدودیت‌های فراوان اجازه نمی دهد اینگونه تیم‌ها با باشگاه‌هایی که در سال 15 تا 20 میلیارد برای فوتبال هزینه می کنند، رقابت کنند و عملا چنین اتفاقی کمتر در فوتبال کشور رخ می دهد.

رئیس کمیته تخصصی فوتبال مجلس با اشاره به اصل خصوصی سازی در واگذاری تیم‌های پایتخت اظهار داشت: یکی از اهداف اینگونه واگذاری‌ها، فعال شدن بخش خصوصی در ورزش و تحت پوشش قرار گرفتن تیم‌ها از سوی بخش‌های غیر دولتی بود ولی در طول سال‌های گذشته این امر هرگز اتفاق نیفتاده و بخش خصوصی نتوانسته حضور پررنگ و تاثیرگذاری در مدیریت این باشگاه‌ها داشته باشد و همچنان هزینه این قبیل تیم‌ها از بخش دولتی تامین می شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد به نگاه متوازن در فوتبال کشور دارم و باید بستر توسعه فوتبال در سراسر کشور به صورت یکسان فراهم شود، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که حضور تراکتورسازی در لیگ برتر فضای فوتبال کشور را تغییر داد و باعث شور و نشاط در ورزشگاه‌ها و به ویژه آذربایجان شد. باید از این تجربه موفق برای سایر استان‌ها نیز استفاده کنیم و شرایطی را به وجود بیاوریم که استان‌های فوتبال خیزی نظیر خراسان رضوی، مازندران و خوزستان در لیگ برتر صاحب نماینده باشند.

نجف نژاد در پایان تاکید کرد: البته باید در واگذاری‌ها و انتخاب استان میزبان به برخورداری این استان‌ها از زیر ساخت‌های لازم و داشتن ظرفیت‌های مناسب توجه داشت بطوری که این انتقال باعث تقویت تیم‌ها، بهبود شرایط مالی و کیفی آنها و در مجموع اصل ماندگاری اینگونه تیم‌ها شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.